• Garanti mindst 3 års

  • 86 35 22 11 Telefonrådgivning

  • Gratis levering ved køb over 600 kr.

  • 44343 bare bedømmelse fra vores kunder

  • Returret 14 dages

Bestillingsseddel

Leveringsomkostninger

Informerer jer om leveringsomkostninger.

Hvad koster leveringen ?

For standardpakker op til 30 kg beregnes 85 kr pr. pakke incl. moms

Hvad indeholder fragtomkostning ?

Fragtomkostning står for forsendelsen af store, lange og/eller tunge forsendelser, der ikke kan sendes som pakke. Ved køb af sådanne produkter beregner vi jeres fragtpris ud fra gældende takster hos fragtfirmaerne.

I kan helt uforpligtende få fragtprisen for jeres evt. bestilling hos os. Vi  skal bruge postnummer og samtlige artikelnumrer. Tlf. 86 35 22 11 eller info@aktivsport.dk

Hvordan betaler jeg mine bestilte varer ?

Hvis I er fra en institution, skole, idrætsforening eller lign.vil I med posten modtage en regning et par dage efter leveringen. For offentlige institutioner og skoler: Husk at anføre EAN-nr og andre relevante oplysninger, hvis I skal have elektronisk faktura.

Er der en pakkeforsikring ?

Alle forsendelser er forsikret af os, omkostningsfrit for jer.

Hvorfor står fragtomkostning ikke i varekurv ?

Da fragten afhænger af, hvor I ønsker at få varerne leveret, er det desværre endnu ikke teknisk muligt at påføre en nøjagtig fragtpris. En præcis fragtudregning kan I få på  Tlf. 86 35 22 11  eller info@aktivsport.dk.

Datasikkerhed

Generelt er alle informationer om kunder og leverandører og alle de personer, der besøger vores hjemmeside eller på anden måde tager kontakt til os, særligt beskyttede og behandles fortroligt af os. Dette gælder især ved personlige data. Når I besøger vores hjemmeside, anvendes og forarbejdes kun de data, som er nødvendige for at præsentere vores produkter og andre tilbud på en optimal måde. Når I forlader vores hjemmeside, bliver disse data (IP-adresse, besøgte sider, anvendte links, sprogindstilling, informationer til den anvendte browser, tidligere besøgte hjemmesider, dato, klokkeslæt og varighed af jeres besøg på vores hjemmeside, …) kun anvendt til at videreudvikle vores internetsider tilsvarende.

På enkelte sider bliver I bedt om at angive personlige data. Uden angivelse af disse data er den dertilhørende tjeneste ikke mulig. For at afvikle den elektroniske betaling er de omhandlede sider kodet for jeres sikkerhed.

Vi gør opmærksom på, at vores hjemmeside også indeholder links til andre servere, hvor de ovenstående udsagn ikke er gældende. Vi påtager os intet ansvar for indholdet af de sider, som vi linker jer på eller anbefaler.

Leveringstid

Informerer jer om vigtige spørgsmål angående leveringstid.

Hvor længe skal jeg vente på varerne ?

Oftest har I varerne i løbet af 3-5 dage.

Varekurv

Hvad sker der når jeg har afsendt min bestilling ?

Du modtager kort efter en ordrebekræftelse pr. email.

Er produkterne altid på lager ?

Leveringstiden på produkterne kan variere. Vi prøver at levere alle produkter hurtigst muligt.

Hvordan finder jeg bestemte produkter ?

Der er flere muligheder:

  1. Indsæt et søgeord i feltet PRODUKT-SØGNING.
  2. I kan også bruge artikelnummeret i feltet PRODUKT-SØGNING.
  3. Venstre side indeholder altid knapper, der fører til hovedgrupper. Vælg et område og I er i undermenuen, hvorfra I hurtigt kan klikke videre til den ønskede vare.

Hvad hvis jeg har spørgsmål til et produkt ?

Vi er altid klar til at yde supplerende oplysninger

 og kan træffes på Tlf. 86 35 22 11 eller info@aktivsport.dk.

Kan jeg få regelmæssige informationer ?

Hvis I ønsker at være informerede om nyheder og aktuelle tilbud, kan I bestille vores nyhedsbrev. Det er bare at skrive jeres email-adresse i feltet og trykke ”Bestille nyhedsbrev”.

Hvordan får jeg Aktiv Sport kataloget ?

Kan bestilles direkte. Klik her for at komme til den ønskede side. Der skal I bare angive jeres adresse, og vi sender straks et katalog.

Hvilke forretningsbetingelser er gældende ?

Læs venligst vores forretningsbetingelser, hvis der er spørgsmål til dem bedes I enten henvende jer på info@aktivsport.dk eller Tlf. 86 35 22 11.

Returnering

Informerer om vare-returnering.

Hvis jeg ikke er tilfreds med varen, kan den så returneres ?

Skulle en vare ikke leve op til jeres forventninger, kan I returnere den op til 14 dage efter modtagelse. Returnering af en vare kan kun ske efter forudgående aftale. Varen skal være ubrugt og i original emballage. Vedlæg leveringsadresse og artikel nummer (art nr.). Vedlæg gerne leveringsseddel, så har vi alle oplysninger. Vi vil også gerne vide, hvorfor I returnerer for at kunne skaffe det bedste udvalg til jer og for at forebygge, hvis vores produktoplysninger ikke er tilstrækkelige.

Hvad hvis jeg modtager beskadigede varer ?

Check altid jeres pakke for fragtskader inden I skriver under på fragtseddel. Hvis I kan se kassen er blevet beskadiget, kan I underskrive med forbehold. Hvis I kan se produktet er blevet beskadiget, skal I nægte modtagelse, så returneres produktet til os.

Hvis der ikke er tegn på fragtskade, men produktet alligevel er beskadiget bedes I kontakte os, og vi vil arrangere afhentning af større produkter. Mindre produkter kan sendes fragtfrit til os. Returnering af fragtskadede varer kan kun foretages efter forudgående aftale med Aktiv Sport.

Vi vil hurtigst muligt afsende ny vare. Reklamation over fragtbeskadigede varer skal foretages inden 24 timer efter modtagelse af hensyn til fragtforsikring.

Hvad gør jeg, når der mangler dele af min bestilling ?

Check at I har modtaget alle jeres pakker,  og at alle de bestilte produkter står på leveringssedlen.

(Enkelte produkter kan være i restordre, dette vil fremgå af leveringssedlen). Mangler der noget udover restordrer, bedes I kontakte os, og vi vil hurtigst muligt afsende manglende produkt/er.